Slutet på det gamla året, början på ngt nytt...

Gott nytt år!!

Ledsen för dålig uppdatering dessa dagar men vi myser och har inte tid för annat :)

Att ha min andra halva här är verkligen ngt speciellt. Att dela en vanlig vardag, att gå ner till tvättstugan med tvätt, att diska vårt höga berg av disk, att städa undan julen, att gå och handla mat, ja, allt är så himla mysigt när man är två. Jag tar verkligen vara på varje sekund jag har med honom, varje sekund vi kan andas samma syre, delar samma täcke, bråkar om samma fjärrkontroll, dricker ur samma juiceglas. Jag älskar verkligen honom så mkt att det gör ont. Om bara 4dgr, på Söndag, lämnar han mig återigen ensam. Tårarna faller för oss varje kväll för att vi återigen ska skiljas åt, återigen ha en värld mellan oss...

Dagarna som gått har vi myst på Aqvakul (badland), cyklat hem till min bror och lagat mat hos honom, spelat Playstation 3 i hans fina lägenhet, träffat mina underbara vänner och druckit öl på Möllan, fixat dyra och onändliga papper inför våra framtida planer och bara myst hemma med filmer och godis <3 <3

Brorsan och älskling spelar Playstation :)

 

Jag försöker roa mig så länge :)



Älskling älskar sin julklapp som han fick av mamma och Thomas, en ordlista på svenska och turkiska. Den går varm här hemma och det svenska ordförrådet blir lite större för varje gång. Jag dör när han pratar svenska,  jag smälter <3

Imorse vaknade vi och gjorde världens godaste frukost. Nybakade bullar med turkisk omelett, apelsin och kiwi-klyftor, lite ost och juice, mums <3



Idag är det Nyårsafton och vi har världens bästa planer. Vi ska inte göra något alls <3 Vi har varit ute och cyklat runt lite i stan för att laga en god middag, kyckling med friterad potatis, sen cyklade vi till Glassfabriken och köpte dyr glass :) På systemet inhandlades lite Cider och öl och till det chips och popkorn. Vi ska mysa hela dagen, äta gott, se film och bara pussas. Detta ska bli världens bästa nyårsafton! Caner åker ju hem snart och vi vill ta vara på varje sekund tillsammans.



Nu blir min lilla älskling lite rastlös, så jag får väl gå och underhålla honom :)

Gott nytt år mina vänner!! Hoppas ert 2010 blir perfekt!

Kramar från Liza (och min lilla Caner)


Kommentarer
Postat av: ANNA

BÄSTA NYÅRET TILL ER <3 <3 <3

2010-01-01 @ 17:46:25
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Sannah

Ni är så söta! Jag känner igen mig i dig, jag har ett distans förhållande med min pojkvän som bor i Brasilien!

2010-01-01 @ 23:55:33
Postat av: Lisa

Hej!



Kan du inte lägga ut lite tips om hur man säljer på tradera? Känns som om ni är kunniga i det!



Kram

2010-01-03 @ 17:05:30
Postat av: Jennifer

Hej Liza! Först idag när jag rensade i mailen såg jag din kommentar som jag antagligen öppnat & inte läst. Så först nu är jag inne på din blogg. Har nu läst under "resor" som du skrev att jag skulle göra. Va roligt att han är här nu. Och att ni firat in det nya året tillsammans =). Hur länge stannar han?

Ska du åka ner nästa gånger eller hur är planerna?

Kramar/Jennifer

2010-01-03 @ 18:33:51
URL: http://kampenmotmigsjalv.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0