Sovdags

Får man lägga sig innan 22:00 när man är vuxen? Ja, jag ska då göra det. Frusen, trött, mår illa, är yr och svettas om vartannat. Usch, lite sömn på det och jag hoppas på en bättre dag imorgon. Skulle ju ta tag i storstädningen och tvätthögen nu inför älsklings ankomst.

Har kommit hem från min fina jobbkollega. Ibland förstår man vilka fina och underbara vänner man har <3 Hennes pappa ska hjälpa mig att sy in en alldeles speciell klänning till mig.

Nej, sängen blir det för min del nu... Mår så illa och kroppen skakar..

Godnatt på er! Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

Ska ni gifta er?!



2009-12-15 @ 12:27:18
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Karolina

Hej!

Jag älskar att läsa om er. Tycker om Lizas historia med killen extra mycket. Men, varför tar du bort massa kommentarer som folk skrivit om att han ska komma till Sverige nu? Och varför har du tagit bort hur många dagar det är kvar? Har det hänt något? Man blir något förvirrad..... Eller är det hemligt att ni ska gifta er eller vad ni nu ska göra? Kramar på er!

2009-12-16 @ 07:11:18
Postat av: mia

Hej har julens bästa tävling

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

Postat av: Marina

Liza, du väljer själv hur mkt av ditt privatliv du vill lämna ut i bloggen och måste självklart inte svara på några frågor.



Kram!

2009-12-16 @ 19:52:23
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0