Vår dag i lite bilder

Godkväll bloggen!

Dagarna som går befinner jag mig i en bubbla, en en helt underbar bubbla där bara älskling och jag är. Allt är verkligen så perfekt med honom nära mig. Det är lika underbart att somna in till hans lugna andetag som att vakna upp till hans varma kropp. Varje sekund med honom är så dyrbar.

Idag har jag jobbat ett par timmar, sedan promenerade vi lite i Malmö och myste bland julstånden och juleljusen.

 



Sedan handlade vi på Netto på vägen hem, och vandrade vår lilla tur genom Folkets park och myste.



Väl hemma hade älskling städat hela lägenheten (som för övrigt blir hur stökig som helst varje dag hur mycket vi än städar!) och han hade förberett en kyckling-gryta med champinjoner, kyckling, tomater och chili. Mums!





Nu har vi tänt ljus i hela lägenheten efter att ha upptäckt att anledningen till att vi förfryser varje kväll är för att elementet inte fungerar alls och är iskallt. Så detblir te, täcket i soffan och hundra värmeljus nu. Myskväll <3

Imorgon kommer systrar hit för tacos och mys! Ska blir så himla mysigt! Har så himla mycket mys och skoj inplanerat dessa dagar med systrar och älskling! Kommer blir en perfekt jul det här!

God kväll på er! Kram Liza och Caner <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser så förälskade ut!

2009-12-22 @ 11:41:24
Postat av: Di

Man bara ler då man läser om er, er kärlek är så fin!

Misstänker att det nalkas ett bröllop i sommar;):)!!

Ha en underbar jul!

2009-12-22 @ 23:46:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0