Kbkväll!

Igår var det saaaaatans kul! Det var längesedan man hade så kul. Det började med en liten förfest hos Elin där vi satt och mös och lyssnade på musik. Sedan drog det på ostadiga ben vidare till mitt favoritställe Kb där vi dansade hela natten lång med gamla vänner. Det är rätt galet vad man saknar gamla kompisar och man märker verkligen att dom inte har förändrats ett dugg :)


Elin och jag

Kim och Elin.H

Marina och Nathalie <3

Elin och jag

Marina och NAthalie

Sedan blev vi i gänget lite twilight-sugna ^^



hahaha, det blev rätt galet. Twilight kommer på något konstigt sätt alltid in i konversationerna.





Inne på Kb!

Full kille

mycket folk!

Jag, Erik och Emil (gamla klasskamrater <3)

Axel! Lika go som vanligt. (Gammal klasskamrat i 3 år)


Tack för en lyckad kväll, allihop! :*

/ My

Kommentarer
Postat av: Anonym

my du är så jälva snygg

2009-02-11 @ 10:31:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0