Om jag kunde drömma



Bokrean gav sina små födelar ändå :)
Jag och Moa hade bara pocketversionen av första twilightboken så idag köpte jag en bunden för 79 kr.
Det är en utökad version med en liten bit av hur Edward reagerade när han först mötte Bella. 33 underbara sidor i början!

Här är förresten några underbara utdrag som jag hittade på min kamera. Kommer inte ens ihåg att jag fotat det.
Kommer från den Tredje boken så ni som inte läst den bör inte kolla på bilderna. Inte för att det är jätteavslöjande men ändå :)






/ My

Kommentarer
Postat av: moa

du är viktigare än alla andra. och du har gett mig dig.

jag lovar att älska dig varje dag i all evighet.

ABOOOOOOOOOOOOOO vad fint det är. och tack för boken, du får pengarna imon! imorgon är det idag vi åker hihihihihihihii :D

2009-02-25 @ 15:33:36
Postat av: Tanja

Har du läst det som finns av Midnight Sun?

2009-02-25 @ 15:37:51
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte lägga upp ett litet citat från dom där extra 33 sidorna, ett lite längre eller några smådelar? För jag kan inte komma fram till om dom där 33 sidorna redan finns i dom engelska böckerna eller om de är tagit från Midnight Sun (den opublicerade, ofärdiga boken som är Twilight ur Edwards perspektiv).

2009-02-25 @ 17:36:58
Postat av: My

Anonym - Jovisst kan jag göra det! Hinner kankse göra det imorn eller inatt. Ska försöka så fort som möjligt. Är så stressad med att packa nu men du lär nog se ett inlägg snart.

2009-02-25 @ 19:54:36
Postat av: Lana

Vart är de köpta, har letat överallt efter den utökade versionen?

Ha det så j*vla kul i England, försök hälsa från mig ;P

2009-02-27 @ 11:37:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0