Pandurohobby


Idag har jag hunnit baka, besöka min handläggare, shoppa och handla på Netto.
Netto är nog min favoritaffär. Låga priser, nära till mig, mycket godis och Mr Party (ett chipsmärke).


Här är förresten mina framtida "Team Edward"-tröjor!
Ska göra dom riktigt tjusiga idag. Har så ont om tid att göra det i dagarna som kommer.

Långärmad tröja - H&M, 98 :-
5 stycken transfer-papper - Pandurohobby, 129 :-
(mycket bättre kvalite än alla andra tröjor jag gjort)

= 162,50 :- tröja!
Har kollat på bland annat HotTopic.com efter fina twilight-tröjor men där kostar bara frakten till sverige lika mycket som en tröja jag gör nu :)

Nu ska jag börja pyssla!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0