Temaparty!

Eftersom sååå himla mycket handlar om Twilight så har jag nu skapat en helt egen kategori som ni enkelt kan klicka er in på ^^
Här är iafl min dags-syssla! Att hitta kläder till de temapartyn som kommer på Twilight-eventet i Northampton.
Om ni inte har en aning om vad jag snackar om så klicka här.


La push-festen är nog svårast att hitta kläder till. Det står att man kan ha regnkappor med gummistövlar, Indian-klädsel eller beachkläder. Jag känner mig inte direkt bekväm med att flasha mig i bikini och vill verkligen inte synas i en plastig kappa så det fick bli en kort strandklänning (som förövrigt är köpt på forever 21) :) Finns det något ni tycker jag ska lägga till? nån accessoar? jag har riktiga problem med denna klädseln :(



Prom så har jag alldeles för många klänningar här hemma att välja mellan. Just nu ser det ut som om det lutar åt att jag tar klänningen jag hade på nyår, men jag är inte helt säker. Den kankse är lite mycket? Ska man ta en kortare? Längre? Smalare? Puffigare?


På sista festen ska jag ha på mig en svart slimmad sidenklänning (armlös). Ett victorianskt-inspirerat halsband (1800 taletsslut) och en huvudbonad till nersläppt hår. Min svarta neutrala kuvertväska ska med såklart så jag tror att denna klädseln är jag mest nöjd med.

/ My

Kommentarer
Postat av: Julia

Halsbandet var jättevackert! Till La Push-festen kanske du kan ha ett smalt flätat pannband så blir det lite indian-inspirerat? Fast det går ju emot beach-kläderna lite kanske. :P Halterneck-bikini under klänningen? Solglasögon på huvudet? Håret lite slarvigt uppsatt eller utsläppt vågigt? Hehe, det här var lite roligt ^^

2009-02-03 @ 17:05:49
Postat av: My

Julia - Pannbandet ska jag verkligen ha! Att jag inte kom o tänka på det. Hade säkert blivit skitcoolt! Tack för hjälpen! Även om det är lite indian så blir jag lite av allt ^^ pannbandet, lite slarvigt lockigt hår och klänningen. Nu har jag ingen ångest längre. Kram!

2009-02-03 @ 17:09:58
Postat av: Julia

Kul att man kunde hjälpa till lite :D

2009-02-04 @ 19:59:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0