mysig dag

Idag har jag känt mig nyttig!
Ställde klockan på 08:00, gick upp och gjorde vid mig, mötte Sebastian i stan (precis när affärerna öppnade!) och strosade runt.

Kändes skönt att vara uppe som normalt folk. Köpte ett huvud-band till la push-festen, Sebastian klippte sig och vi gick in i alla favoritaffärer.
Sedan blev det snabbt lunch så vi hittade det mysiga lunchstället "Barista" där vi beställde in jättemumsiga Kyckling teriyaki-mackor.



Efter några timmar i stan (med en tålamodig pojkvän<3) så blev jag sugen på att måla så jag drog in och köpte akryl-färg, penslar och massa annat konstnärligt. Har alltid velat måla en tavla och har haft liknande grejer hemma innan men ingen har riktigt velat, så jag köpte om det för en billig peng och frågade ett säkert kort. Sebastian och jag delar redan så många intressen så det blev ingen kamp om att få med honom ^^


Turkos/grön, Brons och vinröd färg.
"duttare" av skumgummi
Duk att måla på och långa smala penslar




Resultatet!
(gjort av kalle 4 år)  nämen, skämt o sido :)
En tavla gjord av kärlek.
Tänkte göra två till o sätta upp på min vägg, riktigt mysiga att titta på.

Sedan bar det hem till Elin där vi visade henne det goda i Pölse och  Cops på kanal6.

/ My

Kommentarer
Postat av: marilyn

Tavlan blev så fin My.....gjord av kärlek!!!!!



Älskar dig! / Mamsen

2009-02-10 @ 10:49:49
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0