BOLT <3


Jag, Nathalie, Moa, Kim och Elin (Jesper tar fotot)

Såhär töntiga såg jag och tjejerna ut i våra 3D-glasögon :D
Blues-brothers är vi allihopa!

Bolt var en helt underbar film som jag verkligen skulle vilja se igen. Blev hopplöst förälskad i den lilla hamstern Rhino. 3D-glasögonen var verkligen en upplevelse. Först fick man lite ont i ögonen men sen efter några minuter så började det bli riktigt coolt. Saker stack ut ur skärmen och grafiken förbluffade en. Vi såg filmen på Engelska (utan text) och det funkade skitbra. Man kan nog inte ha undertexter när det är 3D-film?

Iafl. Ni som inte har sett den MÅSTE se den!
Min och Jespers "kärlekssoffa" vibrerade ungefär var tredje sekund av skratt och chips.
Kärlekssofforna är förresten de platserna längst bak i biosalongerna som är istället för enskilda platser en stor soffa. Vi var ju tvugna att ha de bästa platserna :D



Jesper ser ut att vara jagad av Paparazzis!





RHINO <3




Nu börjar man bli en riktig galning. Det märks när man kommer på sig själv att googla och ebay'a ordet "Bolt". Nog bäst att jag lägger mig och läser lite istället ^^ Twilight-världen får mig alltid in i ett annat universum.

Ha en god natt allihop!

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

rhino + duvorna!!<3 världens bästa humor någonsin :D

2009-02-17 @ 23:50:51
Postat av: Anonym

åh va söta =)

2009-03-05 @ 11:55:28
URL: http://smilinggirl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0