ujuj

ujujuj

Anledningen till varför jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna är för att jag bor i Lisas nya lägenhet med sebastian :)
Hon har inget internet där ännu (flyttade in där i söndags). Lisa är iväg på en liten resa så jag fick passa den. Mysigt mysigt mysigt!


Liza lever och snart börjar hon leva på bloggen igen :)

Igår var vi på arbetsförmedlingens utlands-seminarium. Kollade lite om jobb i Norge och på kryssningsfartyg. Kryssningar hade inte varit helt fel. Det var där vi träffade den trevliga Tanja! :D

Nu håller jag på att bli lite galen, min resfeber gör mig icke mänsklig. Känns som jag glömt något jätteviktigt.
(Moa glöm inte den lila klänningen så är du go)

Vaknade förresten ensam i Lizas lägenhet imorse (sebastian hade redan dragit till jobb) av en TWILIGHT-LÅT!
Jag spärrade upp ögonen och tappade hakan, hahah. It's a SIGN! En granne med tydligen bra musiksmak/filmsmak(?)!

Skickade iväg några chockade sms till mina vänner och fick tillbaka ett roligt från Moa : "Om det är en kille vill jag ha honom! Sån musiksmak växer inte på träd! Kolla på brevlådan och se vad han heter, honom ska jag facebooka och birthdaya!"

hahahahaha,
min lilla Moa!

Facebooka = Facebook och Brithdaya = Birthday.se där man kan få reda på ALLT om vartenda person i Sverige.

Nu ska jag försöka övertyga mina tjejer att laga middag med oss ikväll :D

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

lila klänning ohyes:D! jamen han är ju killen med stort K, jag menar keane, twilight och mando (och säkert coldplay och sånt fint också, han valde bara att inte spela det idag) :$

2009-02-24 @ 16:54:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0