CARLISLE

AH!!!
Det har varit ett himla Berg och dalbana de senaste dagarna. Ett riktigt  nedslag var när man fick reda på att Jacob inte kunde komma på Twilight-eventet :( .. Han är ändå en stor karaktär (speciellt i tvåan). Även om jag till blodet är en "Team Edward"-tjej så hade det ändå varit kul att iafl se honom. MEN MEN MEN istället för att deppa så fick vi precis reda på att en stooor favorit till mig (och mina tjejer) kommer istället :D

ALLAS VÅRAN FILF, CARLISLE!!!!!!
FYFAN! Det är så mycket roligare att träffa fler och fler från familjen Cullen :') Kunde inte blivit bättre.



"TRE VAMPYRER! ännu större chans att man blir biten"
hahaha ;D


/ My

Kommentarer
Postat av: moa

BAAAAAAAAAAAAAAAH väldigt mycket filf, jag dör :D <3

2009-01-29 @ 17:35:04
Postat av: Julia

jag är mållös :P

2009-01-30 @ 15:01:01
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42

NY GRATIS SIDA FÖR PRESENTKORT :)

lättaste jag har testat hittills!

2009-01-31 @ 21:00:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0