Göteborg!

Göteborg var gudamysigt. Det är ju som en liten stad, fast staden är stor.. folk bor i staden och alla hus är lite pittoreska, låga och söta. Blev ingen shopping, vi blev alldeles för trötta i fötterna.
Men utelivet var riktigt kul, vi var ute på Gretas.. delvis en gayklubb om jag har fått rätt för mig. Där var så mycket folk och jag fick äntligen dansa till schlager en hel natt. Riktigt kul!

Universeum var lika roligt som jag mindes det sist.. vi fick dock ett par nära döden-upplevelser då en apa nästan hoppade på oss. Läskigt.. förstår att djuren är lösa i djungeln men vi höll på att dö av skräck.


utsikten från hotellrummet


jag inne på universeum



förstod verkligen inte den ILLUSTRERADE kartan som skulle lära barn att hitta..



elin vid akvariet



elin vid den dumma apan (i bakgrunden)



tack för resan baby!



/ kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag väntar fortfarande på svar ang locktången, hör av er/ dig (Liza)!

Kram/ Caroline

2009-01-14 @ 19:15:45
Postat av: My

Caroline - Liza är bortrest i ett par dagar nu men kommer hem i början på nästa vecka :) Kram!

2009-01-14 @ 21:07:31
Postat av: Anonym

Ok, tack för svaret. Och tack för en bra och inspirerande blogg! :)

2009-01-14 @ 21:54:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0