Saknar dig...

Jag har världens underbaraste och bästa pojkvän. Tyvärr har vi varje dag en värld mellan oss. Ni anar hur många gånger jag önskat att Turkiet och Danmark kunde byta plats.

Han gör mig hel. Han får mig att känna det jag aldrig någonsin kunnat känna förr. Med bara en blick kan han stoppa hela min värld. Med bara ett ord kan han få min mark att skävla. Han gör mig hel.



Långdistans-förhållande är verkligen inget lätt. Det är så otroligt jobbigt, varje sekund, varje minut, varje dag. Det kan få vilken människa som helst att bli tokig. Längtan tar över hela ens vardag, man blir som tokig av saknaden. Jag är halv, halv utan honom, halv utan hans ögon, halv utan hans varma famn, halv utan hans underbara doft.



Jag saknar hur han vaknar om natten bara för att hans hand släppt min i sömnen. Jag saknar hur han älskar min doft, hur jag kan vakna på natten av att han pussar min nacke och andas in min doft.

Jag saknar hur våra läppar nuddas vid när vi ska sova. Jag saknar hur han alltid vaknar innan mig och ligger och tittar på mig när jag sover, hur jag öppnar mina ögon och får se hans underbara ögon titta på mig med så mkt kärlek och hur han drar mig så fort intill sig när jag fryser.

Jag saknar hur bara en doft kan få mig så stark på en sekund. Jag saknar att känna hans varma söta doft, hur han luktar så otroligt gott precis under hårfästet i nacken, precis där i mitten lite till höger, är hans doft som paradiset. Jag saknar allt så mycket att det gör ont...



Hur vi pratar varje kväll timtals på msn. Hur han aldrig låter mig lägga mig om kvällen utan att jag har kollat gasen på spisen, att fönsterna är stängda och dörren är låst. Trots jag har kollat det miljoner gånger så låter han mig inte sova förrän han sett att jag kollat en sista gång.


Jag saknar att dela vardagen, att inte bara ha några få dagar att njuta av varandra.
Jag saknar honom så det gör ont...



Jag saknar dig så mkt :(

Liza

Kommentarer
Postat av: Josefin

En grymt bra affär heter Prickig Katt men jag kommer ju givetvis inte på vilken gata den ligger på, kanske kan googla fram det? Den affären passar nog dig (er dina systrar med) perfekt! Kraam

2009-01-06 @ 23:31:58
Postat av: Kim

Tack Josefin! Den har jag hört talas om..ska kika där :)

Kram!

2009-01-06 @ 23:35:15
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0