Hej

Allt är fixat och klart. Pengar är överförda och biljetter är skickade till Sverige. Nu är det bara 45 dagar kvar tills vi åker, tjejer! =D Ni kan inte ana hur mycket jag längtar.

Jag har äntligen fått min avi på mina böcker. Det tog sin lilla tid men nu är den bara några hundra meter ifrån mig. Ska läsa som en galning inatt.

Om en halvtimme ska jag träffa Alexander. Alexander är en gammal klasskamrat till mig som varit i sydamerika i några månader och precis kommit hem. Ska bli kul att höra vad den knasten hållt på med.

Nathalie spammar mig med youtube-klipp med Robert Pattinson i och jag måste stressa! Har inte ens bytat om.

Ha en trevlig dag allihop!

Kramar
My

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad härligt!

2009-01-12 @ 16:21:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0