Ljudet av ditt hjärta (aka Eclipse)



Jag är så sugen på denna bok ! Det är helt makalöst !

Läste ut första boken på 2 dagar, andra boken på ungefär samma tid och tillslut fick jag ångest.
Det finns inte mer än fyra böcker och jag har i princip "stressat" klart dem!
Så får det inte gå till ^^
Jag måste njuta när jag läser den tredje, det har jag bestämt mig för.

När jag läste att den fjärde boken inte kommer ut på svenska förräns i Mars så började jag att ta det lugnt.
Ett kapitel om dagen.
Punkt slut! :)

Har funderat om jag ska läsa den sista boken på engelska men då jag hört från många att det är svårt o koppla av (+ att jag aldrig läst en bok hela mitt liv förutom dessa, minst av allt på engelska) så väntar jag hellre. Vill ju ändå dryga ut det :)

För att göra det ännu mer utdraget så har jag beställt den tredje boken genom hemsidan "bokus.com"
Där fick jag den hela 50 kr billigare än i affären + att jag slapp betala frakt.
3 - 6 leverans dagar tar det innan jag får den.

Ja, jag är galen.
Konstaterat!

/ My

Kommentarer
Postat av: nath

du kommer inte kunna dryga ut den... :P den är för bra!

2009-01-06 @ 14:53:02
Postat av: malin

jätte fin header ni gjort. hur gör man en sån på enklast sett?

2009-01-06 @ 16:48:39
URL: http://smilinggirl.blogg.se/
Postat av: My

Malin - Jag ordnar mest i programmet photoshop resten är himla svårt att förklara :P speciellt när man inte är proffs på det.

2009-01-06 @ 17:49:02
Postat av: Tanja

Jag tror det du har kallas den galna Twilight sjukan. Jag är med drabbad ;). Trean är sååå bra :)

2009-01-06 @ 18:15:52
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Malin S

haha jag försökte också dryga ut den efter att ha läst ettan och tvåa så snabbt. bestämde mej för 50 sidor om dagen. det gick bra i en dag sen kunde jag inte hålla mej nästa. jag läste alla fyra på engelska och kan säga att fyra böcker räcker inte, jag vill ha mer! ha de fint!

2009-01-07 @ 10:38:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0