:):):)

Egentligen, för att vara 100% ärlig så har mer än hälften av oss tjejer inte råd med denna utlandssemestern. Den är verkligen det enda stora vi har råd med på hela sommaren. Men eftersom ett av mina/våra nyårslöften var att "pricka av livslistan" (ex: spontan-nörd-resan till ett 3dagars twilightevent i northampton/england) så har jag 0,00 ångest trots allt. :)

Allt ordnar sig. Prov, Pojkvänner, Flickvänner, Jobb (TRO DET ELLER EJ ^^), familj/kompisproblem, klädproblem. Sår och blåmärken. Precis allting kan bli bättre. På ett eller annat vis. Vi svenskar är så rädda för att utsätta oss för risker. Vi har så mycket mer än vi behöver (överlag) jämfört med vissa delar av världen. Vi borde unna oss mer nöje, glädje och njutning :)

Jag tänkte såhär igår när jag hade lite ångest : "Hur många gånger kommer jag att vara 20?" "Hur många gånger kommer jag att kunna säga att jag unnade mig en semester med mina bästa vänner när vi var 20?"
Svaret : 1 gång.. :)

En enda gång lever man..
Gör nu något galet!

Kram
My

Kommentarer
Postat av: Tanja

Good things happens to good people :) Och man ska göra galna saker. ha kul... menar visst man kan spara för framtiden. But you never knows what happens... Och i oktober köper jag och Caroline biljetter till oss alla till Eternal Twilight 3! And we can be crazy there!

2009-07-10 @ 23:43:46
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Marilyn

Klart att ni ska resa tjejer....ibland e det så att man måste prioritera saker fast att man egentligen kanske inte har råd....man lever bara en gång...hoppas att ni får en hääärlig resa!!!



Puss...Mami Ninnie



Postat av: moa

åh vad jag mådde bättre nu efter jag läste ninnie's kommentar!

2009-07-12 @ 00:50:13
Postat av: nath

ni har alla rätt :* bort med ångestkänslorna nu, vi kommer ha kanonkul! fem av fem toasters :)

2009-07-12 @ 20:19:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0