minishopping


efter jobb mötte jag upp liza i stan som hade lite rast..
gina tricot hade rea och jag ramlade över en bikini!
tycker bikini är så himla tråkigt att köpa, alla ser ju likadana ut?



men denna gula var helt klart värt sina pengar.. alltså 29 kronor delen ;)
gul gör en så himla brun! ska bara sola bort lite av min ickebränna (som ni ser på bilden..)
det fixar vi i grekland det!

is
skulle precis gå in på h&m och köpa lösögonfransar till grekland men hejdade mig
köpte istället ett par på kicks som kostade.. 12 kronor mer kanske?
då får man hoppas på att de håller lite längre med :)

det var det hela från idag
hoppas ni har en fin dag i solen
nu är det bara 4 dagar kvar till grekland!

/ kim

Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Skitsnygg bikini, verkligen XD

2009-07-21 @ 22:59:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0