Ovanlig bröllopsmarsch

Sitter här och störtler för mig själv, kom på mig med att ha tårar i ögonen och bara njuta av denna videon.

Den är ju för underbar!!



Snacka om en originell bröllopsentre! Fan va störtskönt att inte ha den där stela och spända entren som alla andra har (även om det självklart finns charm med det också) Detta var den underbaraste marschen jag har sett!

Mer personlig än så här kan det inte bli! Det är inte halvdant gjort, tänk vad dom måste ha övat för att sätta det där! (det är ju inga proffesionella dansare direkt :)) Allt som är så personligt som detta blir det vackraste som finns.

Det är verkligen vackert när människor vågar göra sin dag till sin dag.

Fan, jag är kär i dessa människor!!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Mami

Helt underbart; kanske något att ta efter?



Mami

Postat av: Marina

Håller med, blir riktigt inspirerad, så skön bröllopslåt också!

2009-08-02 @ 22:06:32
Postat av: Elisabeth

Gud vad fint att göra det alldeles till sitt eget

2009-08-06 @ 10:55:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0