Presenter från Turkland

Liza kom såklart hem med en massa godsaker från Turkiet till hela familjen :D :D
Världens bästa syster med världens bästa smak!
Tror inte ni anar hur glada vi är att ha henne tillbaka. <333


Denna långklänning är superfin! Den kommer från ett stooort turkiskt köpcentrum i Istanbul.
(Obs jag är 163 cm lång och jag tycker inte alls jag ser så tomtenissig ut som jag först trodde jag skulle se ut i långa klänningar)


Härlig rygg!


Söta trosisar kom hon också med :D




Denna underbara tunika fick vi också! Sval och härlig för kvällar på Rhodos, hihi.


Man ska våga ha lite vilda mönster! :)

Tack så hemskt mycket Liza för alla saker!
Glömde såklart att fota nagellacken som vi fick också, kommer nog i ett senare inlägg om jag orkar böja ner mig till usb'n. :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, fin den långa klänningen var :) Så himla härliga färger! :)

2009-07-14 @ 21:46:03
URL: http://emmapernillacaroline.blogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

Tunkikan var verkligen fin

2009-07-15 @ 14:52:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0