psst





jag har förresten klippt mig
men det syns inte på dessa dåliga bilder.. håret blir som det vill i sommarvärmen
men det är mycket mycke tunnare och uppklippt, fick en fin snelugg som är underbar - NÄR DEN ÄR FIXAD
ni får hålla ut så får ni se en bild på håret imorgon.. tror det kommer bli underbart med mitt nya löshår, det behövs alltid en "ut-tunning" av håret när man skaffar löshår.. annars lägger sig håret som två lager tycker jag :)

min frisör tvinga mig att svära på att komma dit oftare. med så fint hår som jag har så borde jag ta hand om det bättre sa hon.
hiss och diss i en mening, jag fokuserar på det första istället  ;)

nej ut på balkongen nu!

puss / Kim


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Älskar er.....så mycket....om 3 veckor har Tompa o jag semester....Jippie!!!!



Puss från Mami

Postat av: I´m a devil angel in the world

Gud vad fint det blev. Och det syns visst jättebra :)

2009-07-04 @ 09:41:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0