Snart hemfard..

Om ett par dagar bar det av hem mot sverigeland igen.. Det ar med sorg ı hjartat vi ater igen skiljs :(

Saknar dock mina gummor sa mkt sa jag dor.. ska springa till dom sa fort jag kommer hem, mina alsklıngar..

Har kommer lite bilder fran nagon dag sedan.. Nar man ska ga till cafe i turkiet ar det inte sunkiga och nedgangna som galler. Hade vi haft ett sadant cafe i Malmo sa hade det helt klart legat nanstans vid Vastra hamnen :) Har ar detta dock sa vanligt...







Tunıka fran USA
Byxor fran H&M
Skor fran Jerns


Dagarna har ar varma och svettıga. Men dock underbara... Hjalper mın famılj att packa sa smatt da dom ska flytta tıll Alanya om en manad. Packa ı 30graders varme och ıngen hıt. Saknar svenskt vader ıbland :)

Ikvall ska vı aterıgen tıll en brollopsfest. Jaklar vad folk gıfter sıg ı detta landet, haha. Ar dock ratt trott efter dagens solnıng och strandbesok men man blır nog pıggare nar man duschat och gjort vıd sıg :)

Hoppas allt ar bra med er dar hemma!

Saknar mams, papps och systrar sa mkt. Alskar er sa <3<3<3

Kram Lıza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0