tillbaka igen!


efter en underbar vecka har min fina elin åkt hem :(
hatar verkligen att se henne åka ifrån mig, man blir så trött på att vara ledsen..
men i torsdags fick vi reda på att elin kom in på lunds universitet i höst! så om drygt en månad börjar inflyttningen..
det känns konstigt, att ha elin 15 min bort med tåg.. men jag är så himla glad!



vi har ätit mjukglass i parken




elin var massa söt



har hunnit vara riktigt pariga också

idag firar vi 9 månader tillsammans! grattis till oss <3


 / kim

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis ^^

2009-07-13 @ 12:18:04
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

Gratts!

2009-07-13 @ 17:22:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0