Dagens låt


Wheatus - Teenage dirtbag.

När jag var mindre så gillade jag inte denna låten särskilt mycket, men nu när jag spotify'ade den i dagarna så kan jag inte sluta sjunga på den!
Kommer ihåg att varje gång jag hörde "tjejen" sjunga i sista versen så mimade jag alltid framför spegeln :D

Sen kunde jag inte engelska så mycket heller så visste nog inte att det var en "kärlekssång", då hade jag nog tyckt om den mer ^^

"Man I feel like mold
 It's prom night and I am lonely
 Low and behold
 She's walking over to me
 This must be fake
 My lip starts to shake
 How does she know who I am
 And why does she give a damn about

I've got two tickets to Iron Maiden baby
 Come with me Friday, don't say maybe
 I'm just a teenage dirtbag baby like you"


/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0