Gästbloggs-shopping 2 :D

Hejsan alla bloggläsare!

Här har ni mig igen, gästbloggaren Nathalie. Jag kände att jag var tvungen att berätta för er om mina nya helt underbara skor. Jag är egentligen ganska fattig just nu och inte särskilt bortskämd, men fick dessa skorna av pappa som någon slags "grattis-att-du-klarade-skolan"-present nyligen.


Detta är faktiskt de första märkessandalerna jag äger och de är verkligen värda varenda krona. De är nog de mest bekväma skorna jag har: man kan gå en hel dag i dem och dessutom känna sig riktigt snygg hela tiden. De är köpta på Scorett som även har många andra liknande modeller i olika färger just nu. Verkligen värt ett besök!



Till ett par jeansleggings i vårsolen kanske?
Eller varför inte ett par shorts på stranden?

Många kramar!

/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad snygga skor! Vart hittar ni tjejer allt??

2009-06-11 @ 00:06:34
Postat av: Tanja

Verkligen jättefina!

2009-06-11 @ 10:33:02
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Elisabeth

Shit vad snygga. Blir riktigt förälskad i den :P

2009-06-11 @ 12:21:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0