Måndag



Idag sa jag och nästan alla tjejer hejdå till vår Jesper :( Han sticker iväg på sin bartenderkurs i Malaga imorgon. Det gör lite ont att säga hejdå när det händer så mycket skit i världen..

Efter det så drog jag, Kimme och Nathalie till Gamecenter. Direkt när vi kom in och köpt lite godis och läsk så möter vi en av våra nya kompisar "Moddis" och "Chrille" som jobbar där. Vi spelar CS tsm, skriker, springer, slaktar och har svinkul. Nu har vi blivit riktiga monster på Versus-player. Jag blev tank 2 gånger! (för ej som ej vet så är Tank den farligaste gubben i spelet) hahaha. Senare så blev det Människor (med pistoler) mot Zombies med speciella krafter. Jag, Kim och Nathalie blev Zombies. Nathalies zombie slår först ner flera i killarnas människolag sedan kommer min zombie och spyr ner dom, när grabbarna är precis klara för att vinna banan så kommer Kims zombie och sätter sig på den sista överlevaren och slaktar honom. Hahahaha, har nog aldrig varit så glad och stolt på länge. Snacka om att dom blev överraskade!


Här är Moddis, hahahaha.


Jag med läsk, hörlurar och en hög puls ^^

Nu är det filmdags för mig :)
Ha en trevlig Måndag allihop.


Kramar
My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0