Semester <3

Nu drar det ihop sig för avfärd... Imorgon sitter jag på två plan till Turkiet för en helt underbar månad <3 Men oj! Vad svårt det är att packa! Hur mkt ska man ha med sig för en månad? Hur är vädret? Jag får bara ha med mig 20kg också, vilket försvårar det lite...

Just nu är där "bara" 25 grader varmt, vilket gör att kvällarna kan bli lite småkyliga. Men hipps vips så blir det sommar och granderna kan krypa till över 30. Usch vad svårt. Ja, det får bli blandad kompott i min stooora resväska! :)



Om 28,5 timmar ses vi igen! Längtan är enorm! <3 <3



Måste först överleva mina 12 mardrömstimmar innan jag är framme :) Om ngn befinner sig på Amsterdams flygplats imorgon i 6 timmars väntan som jag, så kom och säg hej! :)

Kram Liza



Kommentarer
Postat av: Erika

haha exakt sån där resväska har jag med, bara att den e limegrön istället :P

2009-06-21 @ 12:11:34
URL: http://pirrs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0