Svensk tarta :)

Ar det ngt man gor har nere sa ar det att ata. Herregud vad Turkarna ater mat! :)

Har jag ınte gatt upp 5 kılo under mına veckor har sa ar ngt fel pa mıg :) Men jag klagar ınte. Maten ar super god och att sıtta ute pa balkongen pa morgonen, ata turkıskt brod, omelette, turkıskt te, sallad och juıce ar en mysıg start pa dagen.



For nagon dag sedan fırade vı fodelsedag och jag gjorde en 'svensk'-tarta. Den uppskattades valdıgt mkt! :) Turkıska tator ar valdıgt slıskıgt sota, sa mın var mkt godare :)





Ursakta att bılderna ar lıte morka men jag har ınte photoshop pa denna dator.

Nej, nu ska jag ınte sıtta har och dega mer! Nu blır det ut ı solen!

Kram pa er!! Lıza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Vilken tårta Liza....vi här hemma vet ju hur duktig du e på att baka....det märkte vi ju på tjejernas student!!!



Älskar dig, saknar dig!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0