Tillbaka (IGEN!)




hej våra fina läsare!
när elin åkte ifrån mig blev jag plötsligt sjuk..har mått hemskt men jag är på bättringsvägen igen!
blir lite kass uppdatering på bloggen nu på sommaren.. liza prioriterar inte bloggen på sin semester och jag har mest legat på mitt rum som en liten fånge och mått dåligt. (hmmm vad är mys ursäkt? ;) )

malmö är i alla fall underbart och i helgen ska jag ut på en shoppingrunda! så vi får se vad som visas upp i bloggen då :)
innan ja ska lägga mig så bjuder jag på världens sötaste bild. smälter som glass varje gång jag ser den :)




denna sötingen kan ju få vilken biologisk klocka som helst att börja ticka!

kram  / Kim


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Var har du hittat denna fina dräkt? Tompa undrar? Kanske nåt till Julius!!



Älskar dig!!!



Mamsen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0