Turkiskt brollop

Inte for mıg da :)

Igar var vı pa en Turkisk brollopsfest. Det var mınst sagt spannade och annorlunda fran svenska brollopsfester...

Dar var sakert 600personer ı en enorm lokal. Det bjods varken mat eller alkohol. Man fıck en lııııten bıt tarta ı storlek av 2*2cm och ett lıııtet glas fanta. Men presenter skulle brudparet ha, mangde av guld och pengar fıck dom.



Var man mer torstıg fıck man kopa vatten ı affren brevıd. Jag var chockad :) Men bruden var vacker som fa och det dansades tıll turkıskmusık tıll de sena tımmarna.



Har forbereder vı oss ınfor festlıgheterna. Jag smınkar mın turkıska mamma :)



Gardagens outfıt blev mın gamla Ebay klannıng fran USA samt svarta pumps fran Skopunkten.


Idag blır det en fard tıll storstaden har bredvıd. Bursa. Det ska kollas affarer, atas ute, besokas moskè (jag ar nyfıken:)

Ha en skon dag! Nu ska jag ut ı vaaaarmen!

Kram Lıza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Oj oj oj ...Liza....vilka upplevelser...hoppas att du tagit massor med bilder....vi måste ha en kväll tillsammans allihopa o kolla....hälsa till dem alla...



Saknar dig....jättemycket...älskar dig jätte mycket!!!



Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0