Söndag

Veckan har varit fylld av aktiviteter :)
Jobb, Pojkvän, Dataspelande, Vänner och en massa Sims!


Denna dagen började med att en gammal klasskamrat och bra killvän till mig ville ta en cider/öl och äta nått i solen :)


Kycklingsallad!


Och såklart skulle han lyxa till det med plankstek :O


Här är pajasen ^^ Han älskar att posa framför foton.


Vi gick omkring lite efter maten och lekte på lekplats o såg gulliga kaniner i "arken" på folketspark :)


Sedan gick jag hem och gjorde mig själv i sims3 :D första gången jag spelar det nu.


En riktig pajas är jag också, haha!

Kommentarer
Postat av: ღDesignByMillyღ

Hejsan!

Kikar in..



Hoppas att du har haft en underbar start på nya veckan!



Kram Milly ღ

2009-06-15 @ 17:57:30
URL: http://designbymilly.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0