Wieo :)

Imorgon händer något som aldrig gjorts förut. Threeofakind (förutom Liza :( ) ska besöka vår trogna läsare Tanja på hennes twilightfest!! :)
Vi blev bjudna av denna kära och söta tös, och självklart ska vi hälsa på henne! Vi fick ta med våra nära vänner Moa och Nathalie också. Ska bli himla roligt!

Vi träffade Tanja en snabb gång i Malmö för några månader sedan. Hon kom fram och berömde vår blogg :) jättegulligt!

Nä NU ska jag inte babbla på förmycket. Ha en trevlig fredag alla fina läsare!

Kram
My

Kommentarer
Postat av: someone

nu har jag oxå sett filmen, jag dog...

guuud sååå bra!!!!

=)

längtar till 2:an

2009-06-05 @ 22:01:28
Postat av: I´m a devil angel in the world

Åhh vill oxå på Twilight fest!

Fast vad gör man egentligen? Har aldrig varit på en!

2009-06-05 @ 22:03:58
Postat av: Tanja

Ohh ska bli kul!. Alltså behöver ni vägbeskriving eller har ni GPS :P? Är ni lost så ring bara mig (0767887713) så får jag ge luren till min mamma annars hamnar ni i Småland ;) Kramar!

2009-06-05 @ 23:27:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0