Dagens planer

Nu ska jag iväg med systrar och papps på lite inrednings-shopping. Det blir diverse shopping för hemmet samt målarfärg. Jag ska måla en chokladbrun fondvägg i mitt vita rum, samt kanske en murrig lila-nyans i min sovhörna. Får se vad systrarna säger ^^

Det finns billig målarfärg på Rusta så stämmer nyansen överens så är jag bara 129kr fattigare samt en fondvägg rikare om nån dag :)



Jag har funderat lite över hur jag ska göra med mina stora fönster. Ska jag ha gardiner, isåfall vilka eller ska jag helt enkelt strunta i det?



Jag var inne lite på Styleroom.se och kollade lite. Fann där en bild på ett sovrum där dom löst det jätte snyggt! Men billiga bambu-rullgardiner kan man piffa upp ett fönster hur snyggt som helst! Det är praktiskt och inga gardiner behövs! Jag ska kolla det idag. Såg att Jysk hade billiga.



Efteråt blir det hem till papps för lite smörgåstårta. Ha en skön dag så hörs vi ikväll med lite bilder!

kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Det kommer att bli jätte fint Liza, då ses vi på tisdag....lite hantverkar hjälp behövs ju!



Älskar dig!!!!

Postat av: Anneli

Kul att du är tillbaka Liza! Jag önskar dig allt gott i din nystart!

2009-03-08 @ 22:07:14
URL: http://jammla.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0