Entré



Imorgon är det invigning av "Entré" i Malmö =D

Entré är Malmös nybyggda köpcentrum för er som inte visste. Ett stort o helt underbart glashus med allt från Sf-bio, Sats, affärer till resturanger. Ska bli kul att gå dit imorn. Precis vad vi behöver, hehehehehe.

Carolina Gynning ska  också dit imorn o vara värdinna. Har redan sett henne på Espressohouse ett par gånger så kommer nog inte stå i kö o skrika efter henne ^^ Men kul att hon kommer dit och ställer upp för Malmö.



Alla malmöbor, missa nu inte detta!
Ska dit imorn med mina tjejer, ni måste hänga på.

Nä nu ska jag nog sova. Kommer bli svårt för jag såg "Det okända" precis på tv4+ och det skrämmer alltid skiten ur en.

/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt, finns en chans att jag kommer flytta till malmö i framtiden så ju fler köpcentrum som förbereds åt mig desto bättre! Hehe =)

2009-03-19 @ 06:51:55
Postat av: Julia

Åh, det ser grymt coolt ut! Älskar köpcentrum ^^

2009-03-20 @ 22:36:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0