Fredagkväll

Det är Fredag. Grannen har förfest och musiken hörs långa vägar. Jag sitter här i min säng med datorn i knät. Jag sitter i min lägenhet. En konstig känsla.

Detta är mitt hem, mina möbler, min doft.

För första gången så kan jag andas och slappna av ikväll. Så mkt som hänt den senaste tiden. Men nu är jag på väg mot nya äventyr.

För en vecka sedan stod jag där mitt bland flyttkartongen och minnen.




Flyttdagen var lång och tung. 4:e våningen, utan hiss med dubbeltrappor är ingen hit kan jag säga :)


Här har ni några bilder på mitt lilla söta boende. Allt är långt ifrån klart. Det ska målas, kartongerna ska bort, hyllor och byrås ska köpas.

 





En väggmålning i min hall som alla utom jag verkar älska. Hmm..
.


Jag har verkligen världens bästa familj! Dom ställer alltid upp för mig i vått och torrt och vet precis vad som ska sägas för att få mig att må bättre. Nu är jag snart gamla Liza igen. Hade inte klarat det utan min familj.<3 <3 <3

Ja, nu börjar min nästa fas i mitt liv. Undrar vart den bär mig nu.

Jag vill tillbaka ett par dagar. Jag vill resa igen. Kanske jätte snart är jag tillbaka. Ååh, jag längtar så! Saknaden är oändlig.

Kram Liza

Oj, vilket personligt inlägg detta blev. Äh, ibland behöver man få skriva av sig lite! Kanske förstår ni allt, kanske förstår ni inget. Struntsamma :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hur kan du INTE tycka om väggmålningen?! :D

2009-03-07 @ 18:29:01
URL: http://knuskki.devote.se
Postat av: Marilyn

Liza....ta inte bort väggmålningen!!!!!!



Puzz......Mamsen....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0