Fredags-frukost

Jag har känt mig lite krasslig de senaste dagarna. Humöret har varit skiftande och kroppen har varit trött. Idag är jag ledig och skulle få sova ut. Trodde jag... Kl 7:00 börjar dom renovera min trapp med borren i högsta hugg tills nu! För faaaan!

Aja, nu är jag uppe iaf...

Nu blir det en god frukost i solskenet i mitt lilla kök. En croissant, 2st nybakade morotsmuffins (ja, jag har faktiskt bakat!), lite blodapelsin-juice samt en liten yoghurt. Önskar att man kunde äta så varje morgon :)



Sen blir det att vila lite då det är spelning ikväll.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Wiola

Åh vad mysigt! :) Älskar morotsmuffins!

2009-03-20 @ 12:52:38
Postat av: Kim

OJ har du storhandlat äntligen :D

2009-03-20 @ 13:28:43
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Ida

Å, vilken mumsig frukost! för mig blev det en vanlig smörgås.. :P

2009-03-20 @ 14:03:15
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Oj,Oj, vad gott det ser ut, känns som om du fixar ugnen nu.....Älskar dig!!!!/ Mamsen

2009-03-20 @ 20:25:22
Postat av: Anonym

Kimse - Tror du verkligen det? :) Nope,pappsen kom över med en liten påse, haha. You know me :)

2009-03-21 @ 17:47:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0