gym!



Idag hände det som jag aldrig skulle tro hade kunnat hända.
Något utöver denna värld, något icke existerande, farligt och rent av omöjligt..
Jag, My Gustafsson gick på gymmet =D

Jag har alltid varit den som aldrig kunnat reglerna på någon sport, har alltid varit rädd för bollar, aldrig ägt ett par joggingskor o.s.v
men nu känner jag att min kropp behöver röra på sig.

Det började med att min vän Moa pratade med mig och Nathalie om planer under dagen. Hon sa att hon skulle träna och frågade på skoj om vi ville med och då hängde vi på. Det var svinkul!
Jag sprang, satt i maskiner, cyklade och hade mig.

Gjorde av med en halv liter cola och en banan ^^ kankse något mer.
Men kvittar vad man gör av med, jag känner mig så mycket nyttigare o renare på något sätt.

Blev bastu efter och sen åkte vi och åt nyttigheter på bo01 (västrahamnen) som är det nya och moderna stället vid hamnen där turning torso ligger :) Stack direkt efter det hem till min Lisa och åt enchiladas och sov middag.

Imorgon eller övermorgon ska jag skaffa gymkort på 24/7. 150 kr i månaden är väldigt överkomligt.

Jesper säger : Imorgon kommer du känna något du aldrig upplevt i ditt liv... TRÄNINGSVÄRK!

Woaah!
Nu jäklar.

Tack för en rolig dag, töser.
/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt! Finns ingen skönare känsla än att komma ur duschen när man är nytränad, endorfinerna flödar! =)

2009-03-18 @ 07:30:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0