hemma

Nu är jag hemma igen efter 5 underbara dagar i Istanbul. Vädret var 24 härliga grader varje dag och familjen jag bodde hos är verkligen världens underbaraste. Så visst känns allt lite tomt när man kommer hem till sin lilla lägenhet och sitter här själv igen och ingen att prata med.



Men jag har ju världens bästa familj här i Sverige med, så jag får ta och våldgästa dom nu i dagarna så jag får min lilla socialados igen :)

Ja, tom var det ja... Det tar alltid några dgr innan man kommer på rätt köl igen...
. En dag körde vi 1 timme upp på ett enormt berg utanför Istanbul och vips! från 24 graders sommarvärme till hur många minusgrader som helst och 5 meter snö! Helt otroligt vilken väderskillnad!






Nej, jag saknar mina systrar nu och mamma. Får ta och ringa och prata med dom. Usch för tomma kvällar som denna när man varit borta från verkligheten :/

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Marina

Har du varit i Istanbul hos en turkisk familj? What? Hur?? =)

2009-04-01 @ 09:48:06
Postat av: Liza

Marina - Jag har en väldigt god vän i Istanbul som jag hälsar på lite då och då :) Kraam!

2009-04-01 @ 11:03:03
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Nina

OME, har du varit i Turkiet? Det är så underbart där älskar det landet =)

Du får berätta mer om familjen du va hos.

2009-04-01 @ 19:46:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0