hmm

tanken har väl slått mig många gånger, "om jag skulle be någon filma mig nu på dansgolvet så jag kan få se imorgon hur jag ser ut när jag dansar"
efter att ha fått se dessa bilder som elin tog på mig förra fredagen avstår jag gott och nöjer mig med mina stillbilder :) haha!
nästa fredag blir det dags igen, just nu ligger jag sjuk i magkatarr men börjar bli frisk.. har levt i en bubbla och läst massa twilight, men snart så.. snart är jag mig själv igen :)




känner att jag har bloggtorka.. vad saknar ni på bloggen? outfits? musik? texter?
tänkte ta mig i kragen och börja på riktigt igen :)


/ kim

Kommentarer
Postat av: Wiola

Outfits! :D

2009-03-07 @ 01:18:58
Postat av: Mia

Ja, outfits! Texter uppskattas.. och musik med ^^



Lite av varje alltså ;D

2009-03-07 @ 21:37:29
URL: http://miaz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0