La push beachparty!


Efter öppningscermonin så var allt lite vingligt.

Så vi blev tvungna att beställa in lite VAMPYR-ÖL!

Här är våra söta la-push kläder

hihi. Ursäkta min lilla hårslinga

Lite inlevelse skadar inte

Massa paraplyn hängde i taket

Denna bilden ser jättetråkig ut men så var det verkligen inte :) Det var mörkt med massa lampor i alla jordens färger, twilightmusik och mycket mer folk.

Man kunde även köra "tjuren" fast i surfingbräd-form :D

Blev inte så hemskt mycket mer bilder denna kvällen. Vi hade så jäkla kul iafl!

/ My

Kommentarer
Postat av: Ylva

Oj! Vad många orbs det finns på den näst sista bilden! Läs här!: http://web.telia.com/~u58208981/Orbs.pdf

Och kolla här:

svSE238SE239&q=orbs&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi" rel="nofollow">http://images.google.se/images?sourceid=navclient&hl=sv&rlz=1T4ADBFsvSE238SE239&q=orbs&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi



Också på den bilden som ni tog på Eric Yorki :S

2009-03-05 @ 22:26:29
Postat av: My

Ylva - Oj herregud det tänkte jag itne på när jag såg bilderna och då har jag ändå hört talas om Orbs. Vad läskigt.. Nu blev bilderna genast mer intressanta :)

2009-03-05 @ 22:39:09
Postat av: My

Ylva - Det sägs ju också att England är andarnas favoritland : )

2009-03-05 @ 22:44:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0