Lördag

Det känns som att dagarna går i ett. Det var länge sedan jag inte gjorde någonting på en hel dag. Men men, man ska inte klaga! Att inte ha ngt att göra gör mig bara deppig :)

Är nyss hemkommen från jobb och ska ta en snabbdusch för att sedan promenera hem till min Mysa och laga lite mat :) Alltid roligare när man är två. <3

Sedan blir det lite sminkning och ombyte då det blir party ikväll och spelning på Paddys. Igår var det också spelning, alltid lika kul! Dock var man inte alltför pigg imorse när man skulle till jobb och kommer säkerligen inte vara det imorn heller. Men vad spelar det för roll? :)

Nej, duschen var det ja!

Bjuder på en mörk bild från spelningen på Paddys med mitt kära band, Soul Attic.



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: nath

det ska bli jättekul att se dig spela! :D varit nyfiken så länge hihi

2009-03-21 @ 18:34:54
Postat av: Emelie

Låter trevligt som bara den :) ha en bra kväll!

2009-03-21 @ 19:22:05
URL: http://iwantmypinkshirtback.blogg.se/
Postat av: Wiola

Jag måste bara säga att av det lilla jag hört av ditt band så verkar ni toppenbra!

2009-03-22 @ 00:50:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0