skoshopping i northampton

hej alla människor!

en gästbloggare här, moa heter jag och kanske har ni läst om mig i något inlägg tidigare:D
jag är ju en av my's vänner som var med i england... på TWILIGHTeventet!!
men tyvärr har jag inget mer smaskigt att komma med än vad my redan berättat. kan bara hålla med att Kellan var verkligen den snyggaste och goaste människan i hela världen, Ashley var sådär sjukt söt som hon är på varenda bild och Peter ja, vad ska man säga? finns inte ord.

men som ni sett så hann vi även gå och shoppa mellan alla talks och signeringar, kanske mest för att lugna ner oss lite och vad är då bättre än shopping? hihi. 
och nu bad my mig att visa mina skor som jag köpte där vilket jag mer än gärna gör, har ju hört så mycket bra om er läsare så känns roligt att få skriva till er:)


jag har letat i minst 1 år nu efter snygga sandalliknade jesusinspirerande högklackade skor (bättre förklaring går inte att ge haha) och, såklart, har jag inte hittat några som levt upp till alla dom förväntningarna... förrän NU!

moas skor
inne på new look (som verkligen borde komma till sverige också) fanns dom för ca 350 svenska kronor vilket jag kände var ett överkomligt pris med tanke på hur länge jag har letat.

 

moas skor
men tänk att jag var tvungen att åka till northampton för att hitta dom:)!

 

i skor
varken my eller jag kunde låta bli att ha våra nyinköpta skor på kvällen när det var baltema så här ser ni dom på också!
(och twilightfans, här ser ni dessutom den klänningen som Ashley undrade var jag köpt. kändes dumt att svara ebay men vet faktiskt inte var den kommer ifrån från början! men äsch, vi pratade med henne liksom:D!!)


 
nu var min gästbloggning slut för denna gången, tack för er tid : )!

//moa


Kommentarer
Postat av: Anna

SJUUUUKT FIN BLOGG!! jag dör lite, önskar jag var så bra på at göra header och allt:/

<3<3

2009-03-30 @ 17:13:29
URL: http://litzen.blogg.se/
Postat av: Julia

gud så fina :)

2009-03-30 @ 17:29:39
Postat av: Matilda

Hej! Det är så att jag och min kompis ska göra sånnadär team edward tröja som My har! Fast inte likadan då! :P Men kan inte du lägga in en liten guide hur du gjorde? Kram.

2009-03-30 @ 21:21:00
URL: http://tiildans.blogg.se/
Postat av: moa

tack snälla julia hihi:)

2009-03-30 @ 22:28:38
Postat av: Mia

Alla era outfits i England var assnygga! Ville ha varenda plagg ;)



Kul med gästbloggare ^^ (Y)

2009-03-30 @ 22:42:26
URL: http://miaz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0