Northamptonshopping!

England, baby!
Här har jag varit snabb o äntligen fotat mina errövningar i Northampton ^^
Vi hade knappt någon tid mellan eventet och lunch för att shoppa o kolla i stan så det blev inte så hemskt mycket. Men detta kom jag hem med iafl.


Två jättesöta och fluffiga trosor från Primark. Tror dom kostade runt 30 kr styck.
På långt håll ser den vita nästan ut som en blöja, så det var nog en liten miss att välja dom =D men sköna är dom iafl. Tjejerna köpte likadana (fast i olika mönster). Såg så roligt ut när vi gick omkring på hotellrummet allihop med små fluffiga gumpar, hahaha.

Här är även mina svarta pumps från Primark. Kostade något över 100lappen. En helt lagom klack (lite över medel). Märket heter Atmosphere.

Hittade även en bild på Nathalies skor. Har inga på Moas tyvärr :( kankse får om jag ber snällt.
Nathalies är ljusljusljus bebisrosa och med en smal o hög klack. Kostade också något över 100lappen.

Fynd!

Nu ska jag se en tjejfilm som heter "The Clique", hoppas den är bra. Behöver lite tidsfördriv.

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

jag fixart:D

2009-03-26 @ 17:33:07
Postat av: Wiola

Åh vilka fina grejer!!

2009-03-26 @ 17:48:59
Postat av: nath

sjukt fina saker :D och mina skor kostade 7 pund så till och med under hundralappen om någon undrar ^^

2009-03-26 @ 19:29:12
Postat av: Therése

Trosorna var så fina, kommer definitivt besöka Primark när jag åker till London på söndag!

2009-03-26 @ 20:51:37
URL: http://www.heartcore.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0