Nytt badrum :)

Som vanligt är mina inlägg mest inredning... Med nytt hem känns det som att det är det enda dagarna kretsar kring.

Idag fick jag äntligen till mitt badrum! Älskar det! Det är så himla svårt att fota ett så litet badrum och då jag inte ens har photoshop så får bilderna bli som dom är (med min mobilkamera). Mitt badrum går alltså endast i svart och vitt. Super fräscht tycker jag! :)

Jag fann allt på Bolagret i Malmö. Svart badrumsmatta - 89kr, svart /vitt /genomskinligt duschdraperi - 129kr, svart tvålpump - 49kr, svart glas - 49kr.









Nu blir det mer målning av fondtapeten!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: anna

Gumman, blir så glad att läsa o se allt detta, känns verkligen som du börjar leva igen, UNDERBART!!

Ser supernice ut...svart funkar alltid o är alltid rent tycker jag :)



Håll utkik i veckan hos mig med, vi håller oxå på med badrum o lite annat som MÅSTE komma på plast i veckan då våra familjer kommer hem t oss för första gången på lördag..

Så samma vecka tar vi tag i allt som bara ligger o väntas på att hängas upp...ÅÅÅÅ ;)



STOR KRAM, ser fram emot torsd

2009-03-09 @ 22:13:18
URL: http://enoka.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0