ojojoj

Sitter här och torkar tårar. Det är inte vilka tårar som helst utan de är tv-tårar ^^
Jag totalt avgudar programmet 'Spårlöst' på fyran. Hur mycket man än försöker så går det inte att sluta gråta. Kvittar vad dom säger så brister det. Helt makalöst. Älskar att gråta:)

5 sekunder efter att programmet slutat så ringer en pappa med gråt i halsen till mig "Ohhh vilket fint program, gumman. Du och jag är så lika. Tur att du fått min 'fina gråtsida' så vi kan föra vidare den i generationer =D Finns för många kalla människor i detta land"

papps, papps, papps ^^

NU ska jag läsa en viss bok.. det är inte vilken bok som helst.. det är en bok från världens bästa bokserie! Behöver nog inte säga mer nu, hihi.



kram
My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0