Peter


Här har vi honom igen, Världens goaste man!
Peter Facinelli

Hinner kankse med en liten snabb uppdatering nu. Har sovit ut och ska strax träffa min pojkvän men detta kommer gå fort ^^

Ni kankse undrar vad jag gjorde på samma bild som hunken själv?
Han är jättetrevlig och jag och mina tjejer råkade helt enkelt hamna bredvid honom under öppningscermonin :)
Han är jättepratglad och kramig. Vet inte ritkigt vad jag ska säga.
Har pratat med alla skådespelare och kramat dem. Peter var den som drog andan ur en. Direkt efter vårt lilla prat så skakade jag och började nästan gråta.
Han är helt fantastisk!

Bilden ovanför är från när han kommer in i "stora salen" med 900 fans och presenterar sig. (Btw så sträckte jag ut min hand när alla skådisar gick ut och alla tog min hand) ^^ snacka om att få en bra start på eventet. Skulle aldrig tvätta min hand, sa jag. Jag och Moa hade gjort några goda drinkar på vårt hotell innan så upplevelsen blev ännu mer högljudd och härlig. Tror jag vrålade något på svenska också mitt i allt, haha.

Har mycket mer att säga om fler personer och mycket mer bilder men har bara mitt minneskort här, nathalie har resten av bilderna så får vänta tills hon skickar till mig :)

Nu måste jag göra vid mig!
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0