blandat och 1901-fest

Lite mer ströbilder från eventet :) Detta blir nog det sista inlägget om Twilight i Northampton.



SJÄLVKLART satte vi Sverige på kartan ;) Ursäkta kråkstilen men jag var lite rund om fötterna.



Kellan därborta i vit mössa :)


1901-temafest närmade sig sista kvällen



Här var vi rätt tidiga men det hade ändå kommit rätt mycket folk :)

Vi dansade och shakade till twilight-låtar och min favoritlåt måste nog varit Rihannas "Disturbia".

Mot halva kvällen så målade jag två röda vampyrmärken på halsen, HEHEHE.

Söta tjejer gick fram och frågade om de fick ta foton av oss :)

Sista bilden vid utgången på hotellet Parkinn :'( Men istället för att vara ledsen att det tagit slut så ska jag vara glad för detta var fan det bästa jag gjort i mitt liv.

"When life offers you a dream so far beyond any of your expectations, it's not reasonable to grieve when it comes to an end. " / Nathalie

Vi försökte att hålla humöret uppe när vi kom hem på hotellet. Det var svårt och när vi stod där o packade (vi åkte på morgonen) så började en liten tös gråta. Sen blev en annan tös ledsen och tillslut stod alla vi o grät när vi packade.

- Inte gråta! Sluta detta ska vi inte gråta över, vi kommer göra detta fler gånger =O ! FAN sluta nu gör ni mig ledsen, helvete. Detta kommer fler gånger :(
*tystnad*
- Okej nu gråter jag också.
- *Alla skrattar o gråter samtidigt* :')

Kan bara säga en sak. När tre tjejer står i sina finaste underkläder, rött läppstift, lösögonfransar, vampyrbett-märken på halsen och storgråter så är det en rätt läskig syn ^^

/ My

Kommentarer
Postat av: Mia

IIh, så avundsjuk man kan bli ;)

2009-03-12 @ 21:27:45
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud vad kul ni verkar ha haft...

Riktigt avis :P

2009-03-28 @ 19:46:11
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Amina

Hejsan :).jag vill tacka för att du/ni, delat med er av denna underbara upplevelse. Jag undrar hur ni kunde åka till eventet? Vann ni i en tävling? är verkligen nyfiken, så tack på för hand om ni svarar :)

2009-03-28 @ 22:30:45
Postat av: Lollo

har nyss suttit och läst allt från twilight eventet, fan vad kul ni verkade ha haft :D _

är sjukt avvis. funderade själv på att åka dit men det blev aldrig av D:

om ni ska på det andra får man kanske hänga på? :P

2009-03-29 @ 00:50:42
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Man blir ju inte lite avundsjuk när man läser inläggen om eventet!! Köpte du/ni bara biljetter och for eller var det något speciellt? Du skrev någonstans att det var ett till event i oktober, vars kan man hitta mer info om det? :)

2009-03-29 @ 12:22:30
URL: http://goaheadmakemyday.blogg.se/
Postat av: Nora ♥

Gud vad avensjuk man blir ^^)

2009-03-29 @ 13:03:38
URL: http://nightglow.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0