våffeldagen!

Imorse vaknade jag av att en fortfarande sovande Sebastian viskade i mitt öra "mhmm Välkommen till klubben arghmnn". hahahhaa. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Han skäms så när jag påminner honom om vad det var för klubb han menade ^^ och han vägrar berätta, grrr. Undra vad han drömde.

Reste mig upp och fick världens största pannkaks/våffel-sug! Vi satt mitt i solen och åt våfflor när Kim ringde mig och sa att det var våffeldagen (slump? :O )


Goda våfflor med glass, sylt och socker. Mums!

Utsikten från sebastians lägenhet. Havet längst bort :)

Förresten, svaren på frågorna är klara. Nu ska bara Liza maka sig till bloggen och skriva sina svar sen publiceras det! =D 17 frågor, det var mycket mer än jag trott. Sjukt roligt!

Hörs senare bloggen!
Kram
My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0