dags för nytt hår!

tittade på mitt löshår imorse och fick syn på klyvna hårtoppar, nej nu får det vara nog tänkte jag och bestämde mig för att titta efter nytt löshår på internet.



gud vad lycklig jag blev när jag insåg att min favoritförsäljare (när det gäller löshår) på tradera har kommit tillbaka!
det är så himla svårt att hitta sin nyans när det kommer till löshår, men jag vet att när det gäller hennes löshår så är nr 4 min exakta nyans. klickade nyss hem 90 cm brett och 50 cm långt brunt löshår..
det är så lent och blankt att man vill sova med det när det har kommit hem.
väntar tills när det kommer.. i slutet av veckan, come to mama!


det hade egentligen gått på drygt 650 kronor inkl frakt men jag fick det betydligt billigare, hihi.
här kan ni titta på hennes löshår, det är verkligen värt att köpa. underbar kvalité varenda gång :)
kom ihåg att ni måste köpa clips (klämmor att sy fast löshåret i) om ni inte ska limma fast håret osv.
man kan hitta clips på ebay väldigt billigt (sök bara på clips så finner ni massor) eller så frågar ni löshårsförsäljaren på tradera om hon har clips. jag blev erbjuden 10 stycken för 100 kronor, vilket är väldigt billigt!
de tar oftast mycket betalt för clips ute i affärer då man är tvungen att köpa dom.
fann dock billigare clips på ebay (12 stycken för 50 kronor, inkl frakt)
finns ej eran nyans ute som traderaannons så kan ni alltid chansa och mejla henne, min nyans (nr 4) var inte ute men jag mejlade ändå och hon hade det hemma.

lycka till!
tveka inte på att fråga om ni är osäkra när det gäller något
mer updates om löshåret kommer när jag har fått hem det om ett par dagar :)

/ kim

Kommentarer
Postat av: Tanja

Neeej ni behöver inte köpa något! Tycker bara det är jättekul att ni kommer :) Kramar

2009-05-26 @ 11:10:06
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

Gör det inte ont att sy fast håret?

Är det inte bättre att färga?

2009-05-26 @ 18:49:55
Postat av: Marina

Nu vill jag ha långt hår! Undrar lite, hur tusan vet man vilken färg man ska ha?

Och är det inte svårt att sy fast klipsen i löshåret?

Har ni gjort nåt inlägg där det står hur man gör? Minns inte!



Kramar

Marina

2009-08-14 @ 09:06:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0