helgen

har varit lite frånvarande nu i helgen.. men jag har goda skäl :)
klockan halv sju i fredags morse så vaknade jag av att någon gick in på mitt rum och klappade mig på kinden.. öppnade ögonen och såg att det var elin som satt på min sängkant
hon hade smidit planer med min familj och tagit nattåget under natten för att kunna väcka mig på morgonen och vara med mig hela helgen. hade varit så sur under torsdagsnatten, hon kunde inte ringa och säga godnatt till mig .. men sen förstod jag att hon inte kunde ringa för då hade jag hört att hon satt på ett nattåg till mig. gud vad glad jag blev! blev så chockad..har alltid några dagar innan vi ses som jag ställer in mig på, men nu bara var hon där.. den där känslan kommer jag aldrig att glömma :)


har haft en underbar helg..
tack så himla mycket min fina! du gör mig så lycklig
det är inte många som har någon som åker 60 mil över en natt bara för att man har varit lite ledsen under veckan..



/ kim

Kommentarer
Postat av: Marina

Ni är så fina tillsammans :)

2009-05-19 @ 15:29:27
Postat av: Kim

Tack så mycket! :)

2009-05-19 @ 16:38:40
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: alexandra

åh =)

2009-05-19 @ 22:18:57
URL: http://dependence.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0