091125


gotta love it.

Elak My och Elak Kim tvingar med sina pojk/flickvänner på New Moon imorgonkväll :D
Kim är nog lika galen som mig när det gäller att se saker om och om igen, haha.

Idag väntar kvällsjobb på gymmet.. ingen kommentar på det.
Ikväll 21:55 väntar SYTYCD!!! det är däremot något att kommentera!
Imorgon New Moon! På Fredag ULLARED!! jävla plasta-skit (Som Kjell hade sagt). Visste ni förresten att Kjell och hans familj bor precis där Kim och jag växte upp, typ i husen bredvid, hahaha. Dock pratar vi inte lika grov Skånska som dom (förutom på fyllan ^^).


Hade jag haft en kamera nu så hade jag fotat en Dagens Outfit men en viss KIM har den alltid i handväskan..

Ha en skön dag allihop!
/ My

Kommentarer
Postat av: City

Hejsan!

Jag är en av Sveriges nästnästnäst största bloggare. Jag har en liten frågestund http://gatc.blogg.se/2009/november/fragestund.html#comment . Har du lust att medverka?



Kram

2009-11-25 @ 13:36:39
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, precis som jag gjorde! Först såg vi tjejkompisar och sen drog jag med min pojkvän ;) Eller, han ville ju se den, fick ju han att läsa böckerna ^^,

2009-11-25 @ 14:00:47
URL: http://miiaz.bilddagboken.se/
Postat av: Julia

Jag såg den i måndags och jag känner att suget efter att se den igen redan har börjat komma! Man måste ju passa på ändå liksom! ;)

2009-11-25 @ 18:52:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0